Портфоліо


Назва проекту

Австралія - найменший континент Землі

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Географія  ,  інформатика .

Навчальні цілі


  • Сформувати уявлення про Австралію за типовим планом , виділивши  особливості материка.
  • Формування навичок ефективного пошуку інформації в Інтернеті, вміння зберігати графічні та текстові дані, критичного оцінювання ресурсів Інтернету, розуміння авторського права
  • Формування вміння робити в команді, толерантного ставлення до думки іншого, знаходити компромісне рішення, обговорювати в команді з використанням сучасних Інтернет технологій
  • Формування навичок планування власної діяльності, абстрагувати практичні відомості, вміння робити висновки, моделювати життєві ситуації, презентувати результати власної роботи, вміння формулювати власні навчальні потреби
  • Формулювання вміння здійснювати само оцінювання своєї діяльності в групі та свого розвитку за наданими критеріями, вміння працювати та співпрацювати в групі, виконувати ролі в групі, здійснювати взаємооцінювання груп


Вік учнів, клас

12 - 13 років , 7 клас

Стислий опис проекту 

Проект розроблений для учнів 7 класу. Предмет – географія .Тема уроку «Австралія – найменший материк Землі».Використання проекту дозволяє сформувати уявлення про Австралію (географічне положення  ,історію відкриття і дослідження  ,рельєф ,корисні копалини, природу, населення, Австралійський Союз) Робота в групах дасть можливість охватити всю тему і  краще попрацювати над кожним питанням. Під час пошуку матеріалу для проекту , учні попрацюють у бібліотеці, здійснять пошук в Інтернеті… Представлена інформація буде здійснюватись за допомогою презентацій, публікацій , буклетів.

Повний План вивчення теми  

План впровадження проекту


Опис оцінювання

На початку проекту для визначення навчальних потреб учнів застосовується мозковий штурм, в якому використовується концептуальна карта. Впродовж всієї навчальної теми проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, навички 21 століття при розробці змісту учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. Із самого початку роботи над проектами учні використовують рефлексію, контрольний список для презентації, форму оцінювання або контрольний список для блогу, в залежності від того, яку форму представлення результатів роботи в проекті вони обирають, щоб проаналізувати своє навчання відслідковувати успіхи та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні. Оцінювання здійснюється вчителем щотижня на основі спостережень та перегляду письмових щоденників, журналів ходу проекту. Наприкінці роботи над проектом учні оцінюють за допомогою форм оцінювання електронних продуктів, щоб допомогти оцінювання однолітків до того, як робота в проекті буде завершена. Та ж сама форма оцінювання використовується і для оцінювання їх кінцевих презентацій.

Діяльність учнів та вчителя


1.    Учні обговорюють тему і питання проекту, знайомляться з презентацією учителя, заповнюють таблицю З-Х-Д, опитувальник.

2.     Розділити клас на групи і визначити завдання:

ü      Створення презентації;
ü      Створення буклету;
ü      Створення блогу;
ü      Створення сайту;
ü      Створення шкільної газети;
ü      Створення групи в соціальній мережі, присвячену пам’яткам Австралії.
3.     Познайомити з критеріями оцінювання.
4.    Учні вивчають теоретичний матеріал за підручником.
5.    Підбирають і аналізують додаткову інформацію в бібліотеці та Internet.
6.    Обговорюють питання з вчителями географії, біології, історії.
7.    Перегляд фільмів по темах.
8.    Проводяться консультації по групах.
9.    У групах аналізують інформацію.
10. Проводять дослідження, роблять оцінки.
11. Оформляють роботи.
12. Проводиться засідання круглого столу. Захист робіт.
До початку проекту учитель знайомить батьків та вчителів з перевагами методу проектів,
використовуючи для цього буклет.
Окрім всього необхідно отримати Дозвіл на відкриття електронної поштової скриньки учня,
організувати заповнення Форми щодо збереження конфіденційності учня та Форми
батьківського дозволу для публікації роботи учня в мережі Інтернет.
Учитель формує групи учнів, формулюючи перед ними завдання;виступає в ролі консультанта, координуючи діяльність кожної групи.
Наприкінці проекту учитель організовує захист дітьми своїх проектів.

Відомості про автора

Алла Вікторівна Попова


Навчальний заклад 
Троїцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Троїцької районної ради Луганської області

Фах, навчальний предмет: вчитель географії

Місто\село, район, область смт Троїцьке, Троїцький район, Луганська область

Контактні дані e-mail: Popova1911@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу 10.09.2012 - 28.09.2012

Місце проведення тренінгу Троїцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Троїцької районної ради    Луганської області


Тренери Федорущенко Наталія Юріївна

Комментариев нет:

Отправить комментарий